Thursday, July 14, 2011

aku gilakan kau! :)

from the heart of cik myrha at 7/14/2011 05:24:00 PM
Reactions: 
2 comments Links to this post





assalamualaikum sweeties :)




tengah hari semalam,
aku khusyuk gile kentang tengok cite korea :)
tibe-tibe aku terhidu bau itu!
ye.bau yang sangat menggugat jiwa!
aku berlari-lari kecil ke ruang tamu
dan melangkah lebih besar ke dapur :)


ehhhhh!
tak ada pulak!
tadi macam bau je :)
perasaan sungguh aku :)
apakah kerana terlalu taksub dengan cerita itu :)


kemudian,aku berlari-lari comel pula ke pintu hadapan rumah.
aku meneliti setiap genap kawasan rumah :)
mata aku terhenti melihat kereta abah
ye.kereta avanza hitam macho itu :)
segala pintu yang ada dibuka seluasnya.
pelik.percaya :)


selalunya,keadaan tersebut berlaku bila ada nya itu :)
apekah ITU???
anda akan tahu nanti :)


aku melepaskan pandangn maut.
berhajat untuk menyambung semula menonton :)
sedang aku memalingkan kepala,
sempat aku menoleh ke bawah
aku memandangnya dengan terkejut! :)


kenapa abah letak buah comel ni kat depan pintu je? :)
puas aku lari-lari tadi.
tak perasan pulak kat tepi kaki aku je! :)
ketawa.seronok :)


yeaaaayyyyyyyy!!! :)
abah bawak DURIAN lagi! :)
ITU yang aku maksudkan tadi adalah
THE KING OF THE FRUIT ever! :)


kali ni,semua durian adalah superb! :)
kau tahu,isi nye tersangat lah kuning! :)
sangat ohsem bebeh! :)
makan dua ulas dah kenyang :)
tapi disebabkan nafsu terlampau hebat,
aku makan lagi berulas-ulas :)


sekarang memang musim buah comel ni :)
kalau jalan area kampung tu,
u all akan nampak pokok and buah durian merata-rata :)
mulalah rasa nak berhenti amek buah time tu jugak :)
ouhhhh..tidakkkkkkkkkkkkkkk :)


mak aku cakap time puasa nanti musim buah is ON! :)
habislah tergugat iman masyarakat melayu! :)
tengok nanti bukak puasa dengan buah-buahan comel je kot :)
so sweet! :)













ouhhhhhh tidakkkkkk!! aku suka manyak macam ni :)















aku kasi zoom lagi.baru nampak comel :)























aaawwwwww! oke.aku pengsan sekarang! :)








mari semua,
kita serang dusun durian di Malaysia :)
ewaaaaahhhhhh :)

take care sweeties :)





million thanx for reading :) do comment above sweeties :)

 

sweet honesty Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting