Sunday, July 17, 2011

tido dengan kotak tisu

from the heart of cik myrha at 7/17/2011 11:15:00 AM
Reactions: 
3 comments Links to this post
assalamualaikum sweeties :)



sejak dari semalam aku tak sihat :(
mangon pagi dah lembik :(
ala-ala nak pengsan gitu.
tapi aku gagahkan jugak puasa :)
gila kau kalau tak sempat,
aku tak boleh raya :)


aku ingatkan penyakit aku akan sembuh hari semalam
bajet badan gagah sangatkan :)
namun,sangkaan aku meleset :(
virus selesema dalam badan aku aktif pulak :(
sedih betol :(


air dalam bilik air sangat sejuk :(
macam aku mandi dengan air batu :(
lepas berbuka tu,
i think dah oke lah :)
tup-tup time solat,
boley pulak rembesan itu keluar
ohhhhhh...tidak :(


tak apa,
itu dugaan :)  
think positive :)
it wud be fine bebeh :)
pyscho diri itu penting ye kawan :)


kau tahu,
aku tido dengan kotak tisu semalam! :)
so sweet meh :)
aku warn adik aku,
jangan bagi kipas tu kene sikit pon kat aku :)
boley la tido dengan aman.
ye,sambil ditemani enche sayang :)


alhamdulillah 
bangon pagi ni,
my condition much better :)
but,that cute flu still ade 
aku makan nestum tak rasa apa-apa :(
sabar ye cik myrha :)






awak,nak makan ni boley :)




awak,doakan cik myrha sihat :)
take care semua :)





million thanx for reading :) do comment above sweeties :)

 

sweet honesty Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting