Sunday, July 31, 2011

hari minggu aku suka! :)

from the heart of cik myrha at 7/31/2011 12:02:00 PM
Reactions: 
assalamualaikum sweeties :)



hari minggu begini memang masa yang sesuai untuk MENGEMAS! :)
satu family dengan tugas masing-masing ~.~
abah kemas bahagian luar rumah :)
mak kemas dapur :)
aku kemas ruang tamu,syiling oke! :)
syakirah vacum habuk dekat tingkap :)
qilah pulak bersihakn kipas :)
adib tolong mak cuci kereta :)
ngah buat rajin main futsal pagi-pagi.haha
tapi.sure die sapu bilik die kasi kilat nanti :)


huhhhhh!
memang penat taw! :)
naik pening kepala aku
mana tak nya,kepala duk dongak ke atas je :)
tapi puas hati lepas tengok hasilnya! :)
memang betol pepatah melayu ada mengatakan
SUSAH DAHULU,SENANG KEMUDIAN :)


rumah bersih
hati semua senang :)
petang ni boley lah rehat kan :)
makan goreng pisang :)
makan dadih yang bakal aku buat kejap lagi
ooo000pppsss!.
hopefully aku rajin :)


lepas siap semua tugas
masing-masing memengsan diri :)
ehhh,aku rasa macam aku sorang je :)
never mine,
kene raikan kejayaan dengan pengsan diri dulu :)














aku nak rumah macam ni aci tak? :)


















kalau comel macam ni pon boley :)




















yang pasti bilik baru aku nanti akan sebijik macam ni! :)











take care sweeties :)





million thanx for reading :) do comment above sweeties :)

4 comments:

Shafika Syuhada Rosli on July 31, 2011 at 1:13 PM said...

happy wekend, dear . (:

>>kami bertiga

sifu im on August 2, 2011 at 5:01 PM said...

rajinnya ko kemas umah..kemas umah aku leh??jdi bibik umah aku..hehe

cik myrha on August 2, 2011 at 10:56 PM said...

shafika > thx dear.happy fasting ya :)

cik myrha on August 2, 2011 at 10:57 PM said...

sifu im > kite pon pelik kenapa rajin pulak mggu tu.hehe..jd bibik?? kasi gaji dulu lah :))

Post a Comment

 

sweet honesty Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting