Tuesday, July 5, 2011

PERAK,not bad :)

from the heart of cik myrha at 7/05/2011 05:23:00 PM
assalamualaikum sweeties :)



hari sabtu lepas,aku pegi KL.
singgah SOGO,ade kenduri kawen kat situ :)
then,aku usha-usha kat JLN TAR,ade kenduri kawen juga di situ :)
aku tersepit di antara masyarakat majmuk yang hadir di kenduri kendara tersebut :)
ouhhhhhhhhh...aku tak sangka pejalan kaki pon ade trafic lite :)
and most happening bila the lite is always stay just on RED! :)
sure 'lauk-pauk' kenduri tersebut 'licin' bukan :)
yeahhhhh...tahniah semua kerana 'lauk' anda laku :)


actually,my family and i saje nak buang masa pergi kenduri-kendara kat situ :)
alang-alang boley la beli 'lauk-pauk' yang hot dengan harga murah bukan :)
patot la rakyat malaysia tak kesah walaupon trafic jam lame sekali pon,
yang penting barang-barang yang di beli dapat memuaskan hati :)
oke.mari kita pergi kenduri itu lagi! :)


macam mane pulak lah aku boley pergi kenduri kat SOGO and JLN TAR tu? :)
aku on the way hantar my mucuk brother ke POLITEKNIK SULTAN AZLAN SHAH 
alhamdulillah rezeki beliau ade kat Behrang,Perak :)
beliau dapat kos Perkhidmatan Bangunan,
which is the same course that he took at SM TEKNIK PELINDUNG,KTN :)
aku tumpang happy dengan rezeki afiq  :)
tapi aku sedey jugak sebab aku kene tinggal sorang-sorang kat rumah :(
plus,aku dah kurang geng lawan-lawan :(
tak pe lah,aku boley gado-gado dengan afiq on call.haha :)


time nak exit ke Behrang,ade kes terpencil jadi.
which is memang buat aku hot.terbakar.lebam.
boley pulak jam kat tol :(
kereta beratur macam semut api :)
panjang mengalahkan leher zirafah! :)


tak cukup dengan itu,datang pula anasir-anasir penjahat!
ye.penjahat tegar yang sesuka hati mereka potong que!
aku memang hot seh!
kami amek que sikit punya lama,diorang semanis madu pulak potong que!
sekali.abah pon potong que jugak!.haha
hamek kau!.kacau bilau kat plaza tol :)


plus,trafic lite kat tol tu pon menambahkan asam garam kami :)
boley pulak lampu hijau just only for a few mins! :(
semua orang duk kalot! 
almaklumlah,semua orang nak hantar anak pi daftar poli kan :)
memang meriah gila kat tol tu :)
aku ingat income tol hari tu sure masyuk lah :)


but,semua itu dugaan dunia semata :)
lambat-lambat pon selamat jugak hantar afiq daftar :)
afiq dapat bilik kat tingkat 3! :)
awwwwwww...makin tough lah adik aku :)
yang penting aku dah pilihkan tilam yang best untuk beliau :)


u all tahu,masuk-masuk je bilik tu,
aku terus serang tilam-tilam yang ade :)
testing duduk sume :)
then,angkat yang mane the best kat katil afiq! :)
almari,laci,meja,kerusi pon macam tu :)
itu fungsi aku di situ :)



aku gembira sebab dah pasangkan cadar kuning comel untuk afiq :)
berbakti untuk adik sendiri kan :)
aku tak risau sangat afiq belajar jauh,luar dari pahang kan :)
sebab???
>  afiq dah pernah duduk asrama.dari form 4 and 5 :)
>  aku percaya afiq dah boley pilih yang mana best and bad for his life :)
>  my parents and i dah bagi beneficial advise to him :)
>  afiq memang boley.i love u! :)


suasana Behrang,Perak memang sesuai untuk student :)
hanya ada pekan kecil.comel :)
and ade stesen keretapi :)
rasa nak balik naik train pulak! :)
esok luse sure Behrang akan maju macam KL :) 


i wish that afiq will get flying colours in his coming exam :)
and most important, be the successful man in world and hereafter :)
amin :)



















take care sweeties :)






million thanx for reading :) do comment above sweeties :)

4 comments:

nuyui a.k.a miss YUI on July 6, 2011 at 11:16 AM said...

behrang mmg terpencil sikit..

bljar elok2 utk dia yer..

cik myrha on July 6, 2011 at 11:32 AM said...

nuyui a.k.a miss NUSHA >awk penah stdy sane ke? hopefully adik sy berjaya kat poli behrang.amin :)

Raji and Yeen on July 6, 2011 at 12:14 PM said...

kaka mithali kau nih..
hohoho kim salam kat adik nnti ;D
btw kalau knduri tak free ker lauk pauk der eh? o.O

cik myrha on July 6, 2011 at 12:27 PM said...

Raji and Yeen >maceh puji aku..kui3 :) utk adik sdri,ape salahnye :)
kenduri tu akan slalu ade wlaupon xfree.hehe..sbb harga boleh tawar.kui3 ;)

Post a Comment

 

sweet honesty Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting