Friday, August 12, 2011

biskut bunga cina! :)

from the heart of cik myrha at 8/12/2011 10:33:00 PM

assalamualaikum sweeties :)




mak pesan kat qilah pagi tadi
'suruh kak long buat biskut'
pesanan itu aku terima selepas 'pengsan' sekejap :)
aku terpinga-pinga
eh,nak buat biskut ape yeh? :)


dalam benak fikiran,
tercetus idea comel! :)
apa kata aku buat biskut favourite! :)
yeaaaayy! :)


BISKUT BUNGA CINA :)
aku taip ni pon dah tersengih-sengih :)
aku minat sangat biskut ni! :)
sebab?

> biskut ni comel meh! :)
> anda akan tersenyum gembira selepas biskut ini menjengah ke lidah anda! 
> anda akan rasa seperti di CHINA town semasa menikmati biskut ini.kui3 :)
> bagi peminat tegar susu,anda pasti akan makan biskut ini sampai semput! :)
> biskut ni mahal kalau beli.baik buat sendiri.puas hati.sungguh :)
> biskut ni cepat masak! jimat masa :)



ehhhh..
over taip pulak kan :)
tangan aku duk sakit lagi ni :)
mana taknya,
aku punya adunan keras tadi!
arghhhhhhh!
nasib baik mak suruh tambah susu lagi:)
baru happy riang :)


tak awal sangat kan aku buat biskut raya? :)
kawan aku duk habaq,
berkulat lah biskut kau nanti! :)
kurang asam boboy taw :)
i semangat kobar-kobar ni :)


aku plan nak buat second round pulak :)
mak sedara aku dah tempah biskut ni 
dan tak lupa juga untuk afiq,adik aku 
afiq ni peminat tegar biskut bunga cina jugak :)
berjangkit dengan aku.haha.
kitorang selalu rebut-rebut biskut ni 
ouhhhhh!.kami sangat comel :)





















perkakas comel.thx buat tangan aku sakit :)



















kebiasaannya aku guna ceri merah :)




























































disebabkan kelupaan tentang ketiadaan ceri,aku cilok kismis + choco chips :)




















dan untuk sencond round nanti,
aku akan guna ceri hijau pulak :)
ni semua idea pelik aku yang dianggap serius 
betol-betol pulak adik aku beli warna hijau :)
yang penting biskut itu comel.haha :)




take care sweeties :)








million thanx for reading :) do comment above sweeties :)

5 comments:

♥ Cahaya Pelangie ♥ on August 12, 2011 at 11:52 PM said...

bukan kuih dahlia ke namanya? huu~

cik myrha on August 13, 2011 at 8:08 AM said...

cahaya pelangie > certain org pggil kuih dahlia :)
ade jugak org pggil bunga cina.unik :)

kinn on August 14, 2011 at 2:29 PM said...

sedap nya! ;)

vintage necklace :)

cik myrha on August 14, 2011 at 9:15 PM said...

kinn > jom makan sama-sama :)

syahassan on August 14, 2011 at 9:21 PM said...

jrg buat kat umh biskut nie.. tapi kat umh sdare mare kompem ade bskut neh.. sodapp!! kekadang kat tgh tue dye letak coklat manik kan?? :)

Post a Comment

 

sweet honesty Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting