Thursday, August 25, 2011

it's about today :)

from the heart of cik myrha at 8/25/2011 11:17:00 AM
assalamualaikum sweeties :)




hari khamis
25 ogos 2011
aku tak bangon sahur
huh!
eh,aku bangon.
tapi tak sempat sahur
*sigh*


sedihkan?
uhhhhh.my jantung hati pon tak bangon.
sweet kah begitu?
tidak langsung hakikatnya
kerana meninggalkan suruhanNYA
*sigh*


mak cuti hari ini dan esok 
nak buat kuih raya :)
yeayyyy :)
seronok 
nak tambahkan koleksi yang sedia ada :)
kuih raya yang dulu
hampir habis kami kerjakan
oke.sangat melampau! :)


maybe aku akan ke kuantan lagi :)
menemani adik aku membeli kelengkapan raya :)
teman ke menyibuk?
ohhhh.kasi happening sebenarnya :)
harap tiada mata yang jeling kat aku -.-
handsome sangat ke adik teruna itu?


oke.mahu tolong mak buat kuih :)
take care sweeties :)





















million thanx for reading :) do comment above sweeties :)

1 comments:

azalia hjsalleh on August 29, 2011 at 11:03 AM said...

selamat hari raya jugak awak ;)

Post a Comment

 

sweet honesty Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting