Thursday, May 19, 2011

advance terlajak lah kau! :)

from the heart of cik myrha at 5/19/2011 06:50:00 PM
assalamualaikum sweeties :)


aku memalukan diri sendiri hari ni.ketawa.
nasib baek dengan adik aku je.
kalu tak.memang masak la kan :)
aku ingat hari ni hari jumaat.ceh!.
siap tanya lagi >

:nada pelik + sedikit marah

cik myrha > eyh,afiq.ko tak pegi semayamg jumaat ke?! (muke still cute.haha)

afiq > dye pandang aku.tahan gelak.long,ko ingat hari ni hari ape?

cik myrha > hmmmmm?? (terpinga giler muke) .habes tu hari ni bukan hari jumaat    ker??.aigo0o0o0o0..cepat-cepat tengok kalendar free.uihhhhh...maloooooo oke..ketawa.

afiq > hahahahahahahahaha (dalam hati aku : hamboi..gelak la sampai esok.dem!!)


dalam hati : 
aisehhh..apesal aku advance sangat ni.
patot la enche sayang cakap xcuti.
patotnye kat kedah cuti hari jumaat.
mybe ade byk keje nk settle kt site.
waduhhhhhhh..byk la kau kan :)
for sure kene gelak sakan kalu cite neyh..hahaha..
padahal baru hari kamis kot. :)


cepat betol kalendar kau!
kalendar mane yg kau ikot neyh?
apesal tak cakap hari isnin terus.
ketawa lagi.dem.


















haaaa..ni la budak nyer..yang duk tergelak kan kak long beliau..haihhhh :)
p/s : ade orang cakap aku snap pic ngan balak aku..what????...sound nice..haha

























hamek ko...aku jaja pic ko afiq..muahahaha..giler jahat kak long kau :)
















sweetchips : tyme ak tulis entry neyh.enche afiq sedang senang lenang maen game bola gune phone aku.dan bile dye kalah.ayat yang keluar dari beliau 
"alah,long la ni..kan dah kalah"...
aku xbersalah oke..haha..
i heart u lah afiq..
best gadoh2 dengan kau! :)




million thanx for reading :) do comment above sweeties :)

0 comments:

Post a Comment

 

sweet honesty Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting