Friday, May 20, 2011

sinchan! :)

from the heart of cik myrha at 5/20/2011 12:04:00 AM
Reactions: 
assalamualaikum sweeties :)

tadi aku on fb.
terbace sesuatu yang buat aku ketawa :)
aku nk share ngan u olls :)
hope u olls pon akan ketawa pas bace taw :)
(hopefully bukan macam aku ketawa,sebab cute sgt..haha.boley bla) 




1st

Guru : Kenapa awak lambat?
Sin Chan: Kerana sebuah papan tanda.
Guru: Papan tanda mana ?
Sin Chan: Yang ada tulisan, "Sekolah di hadapan, jalan perlahan."


2nd

Guru: Sin Chan, Macam mana awak eja perkataan "BUAYA"?
Sin Chan: "B-O-O-W-A-Y- A"
Guru: Bukan, Salah tu.
 Sin Chan: Mungkin itu salah , tapi Cikgu tanya
saya macam mana saya mengejanya, itulah yang saya eja !


3rd

Guru: Apakah formula untuk air?
Sin Chan: "HIJKLMNO"!!
Guru: Apa yang awak cakap tu?
Sin Chan: Kan kelmarin Cikgu kata H to O!




4th



Guru: Sin Chan, beritahu satu perkara penting yang kita tak ada 10
tahun dulu.
Sin Chan: Saya Cikgu!


5th

Guru: Sekarang, Sin Chan, Sebetulnya beritahu saya dengan jujur adakah
awak berdoa sebelum makan?
Sin Chan: Tidak Cikgu , Saya tak perlu buat begitu , kerana saya tahu
ibu saya adalah seorang tukang masak yang bagus.






ketawa.ketawa.ketawa.laughing.laughing.laughing.
awak,awak gelak-gelak tak?
saye gelak taw.rugi awak tak gelak.
stress????..jangan ikot emosi sangat(senang lah aku cakap..haha)
tapi betol!..cool bebeh :)
stress sangat t keje xjalan..tangan je jalan.duk lempang orang :)
xbest2..u must chill:)
tarik nafas dalam-dalam dan hembus :)
fikir +ve..yeahhh..itulah yang kite mahu :)
baru masalah boley settle down :)













yeahhhh..senyum macam ni baru nampak mude remaja :)

















whoaaaaa....ini name die senyum kucen oke..no more senyum kambing..hehe..cute what :)


























sweetchips : gud nite u olls :) have a sweet dream :) bace doa taw :) wassalam :)








million thanx for reading :) do comment above sweeties :)

0 comments:

Post a Comment

 

sweet honesty Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting