Wednesday, May 11, 2011

merdeka!!!!!

from the heart of cik myrha at 5/11/2011 01:56:00 AM
assalamualaikum sweeties :)

haaaaaaaaaaaaaaaaa....
korang jangan ingat aku celebrate merdeka awal plak...
semangat plak la kan..haha..
actually nye,ak da habes exam....
da habes part 4;degree of finance...
da habes pening-pening kepale....
da habes ketidakcukupan tidoq...
da habes untuk sume-sume...huahuahua...alhamdulillah :)
tapikan,ak cuak beb!.....
insyaAllah result oke...
doakan kejayaan aku ye kawan-kawan :)


hari ni ak balik ghumah..weeeeeeeeeeeeee....finally!
hoho,balik kampong...hoho balik kampong...hoho...horlicks???
walaupon xdapat nak berjalan-jalan,aku tetap hepi..
its oke...lenkali saje la kan...
orang bussy jangan diganggu...xbaek taw :)
laen mase banyak lagi..
satay menunggu..
secret receipe pon menunggu jugak...
chicken chop pon same...
muahahahahaha....ape hal sume makanan menanti aku???
budak E.E...i cant wait for dats..hehe :)


sudah-sudah...jangan berangan over dost oke...
biar sedang-sedang je..co0l je..
mampukah kau??....for sure la kan :)
hari ni aku balik dengan heli..
o0o0o0o0o0o0o0...hebat kah???
tolong jangan percaye..hehe
actlly,aku tumpang housemate aku,pija :)
hopefully kami akan sampai ke destinasi dengan selamat...amin :)


aku ade misi dan visi esok..hohoho
ngah amek aku kat kuantan sok taw..
tibe-tibe hati membentak-bentak nak makan popcorn..
ouhhhhh...
nak popcorn....nak popcorn....nak popcorn...
JADI,esok nak ajak ngah pegi beli...oyeahhhhhh...
aku xrase yang ngah nak tengok wayang...
memang ajaib kalu jadi...wakakaka
awak-awak,doakan misi saye tercapai..mengidam sangat! :)































hati melonjak kehepian kalu dapat free banyak macam ni...ouhhhhh...tolong jadi kenyataan :)
















wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh(mate xberkedip oke) ..cantek!!!...mahu yang macam ni :)
















ya Allah,hamba mu ini telah mencuba sehabis nye..daku bertawakal kepadaMu..amin















sweetchips : home sweet home :) hepy holiday :) hepi cari koje :)

million thanx for reading :) do comment above sweeties :)

2 comments:

Qaseh Dania on May 11, 2011 at 2:31 PM said...

all the best to u ..insyALLAH, u will get the best result...ALLAH will help u..amin..hepi holiday ya!>.=)

dh follow awk..follow me back ye..=)) tq!

cik myrha on May 11, 2011 at 10:09 PM said...

amin...million thx kasih dania :)
oke u,i'll do make dat :)

Post a Comment

 

sweet honesty Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting