Friday, June 24, 2011

kakak sulung memang pendek yeh??

from the heart of cik myrha at 6/24/2011 06:14:00 PM
assalamualaikum sweeties :)




aku anak sulung perempuan :)
family aku dimeriahkan dengan kehadiran 
tiga orang putera hensem ;)
dan 
tiga orang puteri gojes :)
ye.kedua ibu bapa aku telah memaksima kan dan menyamakan bilangan jantina anak mereka :)
ketentuan Illahi :)
alhamdulillah :)


aku sangat bersyukur dengan rezeki Illahi ini :)
keluarga yang gembira :)
bergelak ketawa bersama-sama :)
melayan kerenah masing-masing :)
bergaduh tak ingat dunia.hadoi :)
mungkin dek kerana pertalian darah,kami mampu berganding bahu kembali :)


tapi,aku mula tergugat dengan ketinggian adik-adik perempuan ku 
ye.indah itu hanya sementara :(
kalau adik lelaki aku tak ambil pusing :)
normal la lelaki tinggi dari perempuan kan
mana boleh diorang tinggi dari aku! :)
ni dah lawan tokey! (giler hasad dengki.haha)


mula-mula aku pandang ringan je kes terpencil ni :)
mungkin hari tu mood aku baik disebabkan telah menelan coki-coki dengan manyaknye :)
paling menyakitkan hati dan pankreas aku 
apbila kuar diolog comel ni dari mulut mungil mereka

> 'long,ko dah pendek ke'?..

> 'long,cube kau berdiri sebelah aku'...'qilah,cepat tengok siapa lagi tinggi'..

> 'alah long,terimalah hakikat yang kau tu memang pendek.hahaha'..


cissssss!!..
berani mereka merendahkan aku yang comel ni.
kau ingat kau tinggi kau hebat? > ayat nak sedap je! :)
first time dengar memang aku tak percaya
siap ajak diorang berdiri depan cermin 
and panggil adik lelaki aku > adib,suruh tengok siapa lagi tinggi :)
jawapan yang diberikan sangat menjaga hati :)

> 'adib tengok sama je' :)


sangat gembira dengan jawapan adib! :)
tak pe,lain kali aku pakai wegdes tinggi-tinggi :)
biar macam KLCC! :)














marvelous family :)














syakirah > qilah > myrha :)














kami lagi :)




ingat ye,wedges tinggi-tinggi :)
take care sweeties :)





million thanx for reading :) do comment above sweeties :)

9 comments:

amal on June 24, 2011 at 6:44 PM said...

assalamualaikum. hihi , sama sama kita anak sulong tapi suma siblings girl ,5 orangg.

pakai wedges bagi tinggi kalah KLCC ^^

cik myrha on June 24, 2011 at 7:29 PM said...
This comment has been removed by the author.
cik myrha on June 24, 2011 at 7:30 PM said...

amal > hye amal! :) kite serupa lah.hehe :)

memang esok nak pegi umah kawen.pakai wedges tinggi sgt2.haha :)

farah akma on June 24, 2011 at 8:04 PM said...

hehehe..gtu ek? tp kkak sulung saye xpendk..die ke2 tggi lam adik bradk..sume pmpuan..5 org..hehehe..
xjd hal la pndk ke tggi..jnji baik..=)

cik myrha on June 24, 2011 at 9:52 PM said...

farah > yeke?hehe..mungkin sebab adik beradik saye ade lelaki..hua3..yup,betol.yang penting baik :)

Unknown on June 25, 2011 at 7:12 AM said...

sgt seimbang la. tp kkak sulong lagi tinngi la,haha

Norani Shuhada Blogspot on June 27, 2011 at 9:47 PM said...

yekot , my sis pom camtuuu :)

cik myrha on June 28, 2011 at 5:26 AM said...

amir > memang seimbang.maceh.hehe.akak sulung comel macam tu je.kui3 :)

cik myrha on June 28, 2011 at 5:27 AM said...

peachippo > yeayyyyyyy! :) finally jumpe jugak kembar saye :) kem salam kat kakak awak yeh.hehe :)

Post a Comment

 

sweet honesty Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting