Sunday, June 12, 2011

kenduri kendara,aku suke :)

from the heart of cik myrha at 6/12/2011 12:32:00 PM
assalamualaikum sweeties :)



first of all,i would like to thanks to the new follwers.billion thx actually :)
hopefully we can share sweet info :)
lets treasure our frenzship..weee :)


khamis lepas aku balik kampong :)
dekat temerloh > kg.bohor bharu :)
siapa penah pegi? kite sekampong ghupenya!(kecoh..haha)
kepulangan aku adalah untuk memeriahkan dan menghuru-harakan kenduri pak cik aku
beliau dah kawen! :)
aku nak jugak.haha :)


macam biasa,family aku balik gune dua kereta
motif?
barang manyak > kenduri kan :)
aku naik dengan adik aku > amri,afiq
amri drove viva.kami balik lambat sikit.
sebab masing-masing sangat lah rajin kemas rumah :)
kami gerak dari rumah pukul 6 ptg!
sure-sure sampai malam!
gilak seh!
aku takot sebab on the way nak masuk kampong tu hutan kiri-kanan!
sejak bile aku jadi macam ni?haha
but,alhamdulillah perjalanan kami selamat :)
ketaq lutut cek taw :)


kami sampai dalam pukul 8 :)
tak sempat tengok NORA ELENA :(
tapi,it is not a big matter :)
boley tengok online kan :)
semua di hujung jari :)


time aku sampai.khemah dah duk berdiri :)
sebuah tu dah comel :)
mak ci-mak cik sekampong pon comel je tolong-menolong :)
aku je comot sikit sebab sampai lambat..haha :)
tapi,aku tetap menunjukkan kehandalan aku memunggah pinggan mangkuk :)
kan dah comel :)


aku suka suasana kampong bila time kenduri :)
ramai orang :)
meriah sangat :)
manyak cite duk keluar :)
bergossip tak tinggal masing-masing!haha :)
aku suka dengar mereka bergelak tawa! :)
nak tido pon sempat lagi bergaduh sengal :)
mungkin inilah bahgia sekampong :)
aku pasti akan rindu saat manis itu :)


aku dapat job main air time kenduri tu :)
mak cik-mak cik comel dah letih mempertarungkan keringat mereka.
giliran gadis-gadis comel membantu :)
syok juga basuh pinggan,cawan,mangkuk! :)
tapi tang kawah gila besaq tu aku bagi pengantin! :)
kau ingat kau pengantin,kau boley duduk relax? :)
aku suke simbah-simbah air kat cawan-cawan tu :)
aku suke mandi sekali dengan segala perkakas dapur tu :)
aku suka ketawa kecil beramai-ramai sampai kampong sebelah dengar :)
ouhhhhhhh...aku suke sangat! :)


pak cik aku kawen dengan gadis kelantan.
welcome to pahang CHE YAH :)
welcome to our family :)


aku sajikan gambar-gambar comel untuk kamo semua :)














sebahagian :)













kite sedang berada di bawah khemah comel :)















auuuuuu...hati ayam! aku tak makan :)















tom yam gojes! :) aku makan :)















kumpulam mak cik comel yang pertama sampai :)













semakin ramai mak cik comel datang.TQ :)













ahhaaaaaaaa! afiq and amri :) bukan senang nak snap muke mereka :)













weeeeeeeeeee...dah boley makan :)

































ehhhh!...tangan siapa tu? :)














selamat pengantin baru :)





oleh itu,esok jugak aku akan kawen.haha :)
kau ingat kawen semudah petik jari? :)
aku rindu nak bergelak tawa lagi :)



















million thanx for reading :) do comment above sweeties :)

4 comments:

Diari Si Froggie on June 14, 2011 at 8:19 PM said...

2 yang best kalau kawen dgn org kampung kan..
meriah je..kalau kt bandar katering n dewan..gila pemalas..hehe

eh semua comel2 je la ea..kalau x comel x leyh g nie..hihi

cik myrha on June 15, 2011 at 9:29 AM said...

hehe :)
tp kalau katering senang jugak.rilek je,haha :)
sibuk borak2 je la kan :)
semua yang datang akan comel bila namapak pengantin..hehe :)

Unknown on June 20, 2011 at 9:45 AM said...

haish gatal jugak nak kahwen eh,hheeh

cik myrha on June 20, 2011 at 10:23 AM said...

amir aizat > tak de la gatal sangat :) fitrah manusia(jawapan selamat)hehe :)

Post a Comment

 

sweet honesty Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting