Tuesday, June 7, 2011

weyh!!!...hantu..hoho

from the heart of cik myrha at 6/07/2011 04:47:00 PM
assalamualaikum sweeties :)



hantu itu sesuatu yang kite tak akan nampak dengan mata kasar.
hantu atau makhluk halus.
ciptaan Allah tetapi berada di dunia yang lain dari manusia.
hanya insan istimewa sahaja yang dpat melihat mahkluk Allah itu.

cik myrha tak pernah tengok lagi dengan mata kepala sendiri.
hopefully tak akan dapat tengok.
sebab aku tak tahu apa reaksi yang bakal aku luahkan dari pintasan otak ini.
aku  rase aku akan duk terpaku then collapse..haha
tapi aku penah dengar suara je.
tu pon dah hampir terkaku aku!
nasib baek semangat kuat and still act cool.
boley bla :)

kenapa aku cakap pasal mende nih??
suspen jeh..
suspek pon ade..
haha :)

satu hari tu,hajat murni aku nak tengok pic daphne iking kawen.
sebab ape?
sebab aku tengok kat melodi,die dah kawen dengan orang melayu and of course dah masuk islam.
plus,die tengah pegnen sekarang.comel!
then,aku pon google lah :)
excited giler nak tengok.
aku jumpe pic daphne tu dalam satu blog.
she looks gojes :)

pas habes bace entry tu,aku belek-belek pulak entry lain :)
belek punya belek terjumpe entry kisah seram kat UTP.
diulang TERJUMPE :)
aku tengok cam syok jeh.
ape lagi.i start reading :)
sampai bawah aku bace..
not bad cite tuh..seram gak la..aishhhh
kat situ ade die bagi link satu thread.
kisah seram kat UTP.
banyak pages!
aku bace dari awal!
semangat mule-mule!
lame-lame wa seram!
hahahaha :)

aku bace sampai habes.
semangat konon nye :)
dalam hati dup dap giler laju :)

aku terfikir nak cari thread kisah seram kat u lame aku
UTIM KAMPUS JENGKA.
jengjengjeng!
aku google laju-laju.
haaaa...dapat! :)
kisah seram kat uitm :)

for those yang tak tahu,uitm jengka memang dalam hutan.
on the way pergi sane u all akan lalu ladang kelapa sawit memanjang.
tak akan ada nya bangunan memacak ke langit :)
first tyme datang sane,aku speechles babe.
bandar kecik!..tempat study kat utan!
ape macam???
tapi tuh sume mule-mule jeh.
dun judge a place by it scenery :)
UITM JENGKA BEST! :)
aku windu nak g jengka..haha :)

macam-macam cite aku baca dalam thread tu.
terbayang balik lak tempat-tempat yang dorang duk cite tuh.
seram xbley bala wa cakap lu :)
sebab bilik wa dulu pon memang ngadap utan!
tapi apa yang penting sebagai seorang islam?
yakin Allah itu MAha Berkuasa.
KENE KUAT SEMANGAT!
kalau pergi toilet malam-malam or pagi-pagi buta tuh fikir positive jeh.
lagi satu sile hayun langkah kaki anda dengan cepat.haha
tak payah nak gatai-gatai pandang kiri kanan bagai.
tapi kalau konfidem korang tinggi dipersilakan pandang tanpa was-was :)


aku teruskan membaca thread tu.
sampai aku terbaca kisah seram kat UTIM DUNGUN!
hamek kau..
aku memang cari.
just nak tahu je.
aku xde niat lain.
adik aku siap sound lagi.
'apesal ko cari kat dungun?.ko kan stdy kat situ lagi'?
tak apa la syg.just for info je :)

apa yang aku dapat dari pembacaan berani tersebut?
> tak mau cakap besaq na :)
> tak mau cube mende ngarut-ngarut.puja bagai.
> jaga kebersihan diri and kawasan sekitar anda :)
> jaga perilaku babe.especially yang couple tuh :) 
> kuat semangat ye kawan-kawan :)
> solat 5 waktu taw :)
> tak mau stress ye :)
>tak mau terlampau berani and terlalu takot!.balance kan :)


nasihat untuk kawan-kawan and diri aku jugak.
manusia memang tak lari dari buat kesilapan.
so,jom kite elakkan kesilapan dari berlaku.
cewahhhhhh! :)








































million thanx for reading :) do comment above sweeties :)

16 comments:

Raji and Yeen on June 8, 2011 at 3:33 PM said...

hohoho xpe yakin jer kita tak kacau dia dia takkan kacau kita ^^
mmg kita share tempat tinggal dgn kita, tapi manusia kan sebaik2 kejadian jadi mereka yg sptotnya lgi tkot kt kita ;D

cik myrha on June 8, 2011 at 4:03 PM said...

yup..betol tu enche raji :)
duk diam2 jer..xmau kaco mereka :)

Akak Kembang on June 8, 2011 at 6:31 PM said...

adoh...terasa mengidam pulak skrg ni..

cik myrha on June 8, 2011 at 9:06 PM said...

hehe...jom serbu umah sape yang ada mempelam :)

Syahirah Suhaili on June 8, 2011 at 11:08 PM said...

wau..sedap nye..rasa nak jugak cari malam2 gnie..wuuu~

cik myrha on June 8, 2011 at 11:20 PM said...

syahirah>pelam eyh?hehe..cari sok pg jom..hehe

Niena Muhammad on June 8, 2011 at 11:25 PM said...

lau kelantan panggil woh pauh..

nway follower awk ke 62

jemput kembali http://www.my-shopping2u.com/

cik myrha on June 8, 2011 at 11:30 PM said...

tq akak :)
ore kelate deh :)
woh pauh memang sedak :)

Izzati Amira on June 9, 2011 at 10:22 AM said...

wahhhh..saye tak pernah makan ni!! macam sedap je..bentuknye sgt comel laa..eee, geramnyer!!

cik myrha on June 9, 2011 at 10:36 AM said...

miss jingga>memang sedap!sampai termimpi taw..hehe :)

= d = on June 9, 2011 at 12:03 PM said...

sdap nye makan ngan gula n kicap..
hehe..
:)

cik myrha on June 9, 2011 at 12:08 PM said...

jom la mkan same2..sedapppp wooo :)

shy princessha on June 10, 2011 at 12:28 AM said...

sedapnye bile tgk pelam tu...
nyum3...

cik myrha on June 11, 2011 at 5:47 PM said...

:)

NEPH on June 12, 2011 at 7:59 AM said...

buat seliur orang jew.....sampai tercekik air liur....
bdw.....nice cerite..manyak info pasal mempelam...

cik myrha on June 12, 2011 at 8:08 AM said...

thx kamu :)
jom makan sekali..hehe

Post a Comment

 

sweet honesty Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting